Håndball » Arkiv » 2015 » Sesongavslutning 2014-2015

Sesongavslutning 2014-2015

25.03.2015 08:20

Kinosalen var mer enn fullsatt da spillere, foresatte, trenere, lagledere, dommere, samarbeidspartnere og andre håndballinteresserte var samlet til den årlige felles sesongavslutningen for Orkanger IF Håndball tirsdag 24. mars 2015.

Samtlige aldersbestemte- og seniorlag ble presentert på scenen. 50 minispillere fikk utdelt fortjente innsatsdiplom, det samme fikk alle J9-, J10- , G9-,og G10-spillere.

For lagene J12, G12, J13, J14, G14 og J16 ble det utdelt innsatspokaler til verdige vinnere;

J12;     Ilse Gartenbach

G12;    Marcus Solstad

J13-2:  Marte Syrstadeng

J13-1:  Nora Lund

J14:     Lisa Landrø Sletten

G14:    Vegard Røen

J16:     Rikke Svinsås Buan

For seniorlagene vil det på et senere tidspunkt bli arrangert et eget arrangement der det vil bli kåring av «Årets spiller».

Norges Håndballforbund Region Midt-Norge var representert ved styremedlem Ingrid Kristiansen på avslutningen. Kristiansen delte ut velfortjente medaljer til seriemestrene i damer 3.divisjon.

I 2012 ble det opprettet et målvaktsstipend til minne om mangeårig spiller og trener i OIF, Geir Atle Sognli. Stipendet er på kr.5.000 pr.år, og ble i år tildelt målvaktstalentet Vegard Røen.

Tidligere mottakere har vært Vanessa Jarovic (2012/13) og Marcus Mo (2013/14).

De fremmøtte fikk underveis servert flott «kortreist kultur». Dette gjennom sang og musikk av;

Bandet Blue Fame med spillere fra G10 og J12

Minispillerne Emilie, Annie, Veronica, Kine, Kristine, Eva og Ella Marit

Hanna og Helene fra J12

Hedda Sofie Sterten og Trond Schjerve, med kor fra J16

OIF Håndball driver godt for tiden med mange aktive lag og spillere, og god rekruttering. Avdelingen har mange frivillige som stiller opp både når det gjelder treninger, kamper og andre arrangement. I tillegg jobbes det utrettelig med å skaffe inntekter.

OIF Håndball har også knyttet til seg mange gode samarbeidspartnere som stiller opp som både sponsorer og med andre tjenester.

Uten støtten fra både samarbeidspartnerne og frivilligheten internt i OIF, hadde det ikke vært mulig å drive håndballaktiviteten på dagens nivå!

Selv om dette arrangementet markerte den «formelle» avslutningen på sesongen, så fortsetter håndballsesongen litt til for lagene med spillere fra 10 år og eldre. OIF Håndball reiser nemlig med hele 12 lag til Baldus Cup på Lillehammer 24.-26. april.

PS! Sammen med noen av klubbens samarbeidspartnere, har OIF Håndball gått til innkjøp av hjertestarter. Denne er nå donert til Orklahallen, der den skal bli plassert på et godt synlig og lett tilgjengelig sted for bruk i nødstilfelle!

Se flere bilder fra avslutningen i Fotoalbum