Håndball » Arrangement » Møller Bil Orkdal Julecup 2018

Møller Bil Orkdal Julecup 2018

12.12.2018 10:08

OIF Håndball arrangerer Møller Bil Orkdal JULECUP i håndball i Orklahallen 3. juledag.

Se kampopsett:

Deltakende lag (pdf)
Kampoppsett 27.12.2018_Oppdatert 15.12.2018 (pdf)

NB! Det skal gjennomføres 62 kamper fordelt på 3 baner i løpet av 10,5 timer. Tidsskjemaet er stramt, lagledere og trenere må sørge for at lagene er klare iht. kamptidspunktene angitt i kampoppsettet!

Laglederne fyller ut og leverer spillerlister i hovedsekretariatet på bane 1 ved ankomst Orklahallen.
Last ned ønsket format nedenfor.

Spillerliste (pdf)
Spillerliste (word)

OIF ber om at trenere/lagledere leser spillereglene for turneringen:
Spilleregler (pdf)

Premiering;
Pokal til klassevinnerne. Premieutdeling på banen rett etter kampslutt finale.

Dispensasjoner
Vi har allerede mottatt søknader og innvilget følgende dispensasjoner i denne turneringen;

• G12 Orkanger 2; overårige spillere jfr seriereglementet
  • J14 CSK; 2 spillere kan gå mellom lagene i samme årsklasse

Hvis noen andre klubber har behov for dispensasjon, send søknad på epost til handball@orkanger-if.no

Påmeldingsavgiften;
For de klubbene som ikke har betalt inn påmeldingsavgiften pt, på kr. 1 200,-, betal denne innen 20. desember 2018 til kontonummer 4270.46.46202.

Husk å merke innbetalingen med hvem innbetalingen gjelder (klubb/lag).

Kiosk og inngang;

Det vil bli muligheter til å kjøpe frukt, baguetter, drikke mm i hallen. Inngangspris i hallen for publikum (voksne) er satt til kr.50,-

Kontaktpersoner;
Ved spørsmål så kan en av følgende personer kontaktes;
Berit Kvåle, mobnr 951 07 218, epost berit_kvaale@hotmail.com
Øyvind Togstad, mobnr 951 02 111, epost oyvto@trondelagfylke.no

OIF Håndball ønsker alle velkommen til en trivelig romjulsdag med håndball i Orklahallen!