OIF » OIF støtter kunstgress på Gjølme

OIF støtter kunstgress på Gjølme

21.10.2015 12:34

OIF har vedtatt å støtte kunstgressbane-prosjektet til U&IL Glimt på Gjølme med 10.000 kr.!

Idrettsparken har de siste årene gjennomgått en betydelig oppgradering med både friidrettsanlegg og kunstgressbaner. Nå skal det legges mer kunstgress, og det bare noen lange steinkast unna.

Ungdom- og idrettslaget Glimt oppgraderer nå en noe slitt stadion til Nye Glimt Stadion med kunstgress. På Glimt sin hjemmeside opplyses det om at det er ønskelig å forskjønne hele området, slik at dette ikke bare blir et fotballanlegg, men et aktivitetsområde for hele bygda og Orkdal forøvrig. For idrettslaget er det viktig at lånesummen blir så liten som mulig etter endt utbygging. Dette er noe OIF kjenner svært godt til, og vi synes tiltaket og prosjektet er såpass viktig for aktiviteten i nærmiljøet at vi ønsker å støtte prosjektet med 10.000 kr.

OIF oppfordrer forøvrig andre om å kjøpe andeler. Les mer om andelsalget her

Vi ønsker Glimt lykke til videre med prosjektet!