OIF-Anlegg » Klubbhuset » Klubbhuset skal bli nytt

Klubbhuset skal bli nytt

21.01.2014 18:11

OIF skal gi Klubbhuset full "makeover" i vinter. Det kommer blant annet nytt kjøkken.

En etterlengtet oppussing starter ganske snart:

• Nye hvitevarer.
  • Nytt tak og gulv innvendig.
  • Nye innvendige dører.
  • Ny varmtvannsbereder.
  • Den store salen skal males.

Alt arbeid skjer på dugnad - av både fagfolk og amatører. Lojale sponsorer gir OIF gode priser. Likevel står laget foran ei stor investering.

Behovet for å renovering av Klubbhuset har presset seg fram gjennom lang tid. Et nedslitt kjøkken har skapt problemer både for egen bruk og ved utleie til eksterne. Gulvbelegget har gjort renholdet tungvint.

I fjor ble det investert blant annet i varmepumpe, noe som har redusert strømutgiftene kraftig. Samtidig er utgiftene større enn inntektene. OIF Anlegg har derfor laget forslag til modeller for økonomisk bidrag fra avdelingenei OIF.

Ekstern utleie er viktigste inntektskilde. Utleie er stoppet, men vil gjenopptas etter oppussinga. Det er anslått normal drift ved Klubbhuset igjen fra ca 1.aprril.