Orientering » Arkiv » 2010 » Fin o-sonestafett på Øyberga 11. september

Fin o-sonestafett på Øyberga 11. september

11.09.2010 20:22

Sonestafetten_022__Small_.jpg IL Leik tok både seieren i dagens stafett og i årets lagkonkurranse. De er o-sonens desidert beste klubb, og har domminert alle løpene i årets karusell. Bildet viser lagets leder, Svein Olav Åmot med den nye vandrepokalen.

Stafetten ble arrangert av Melhus IL under fine forhold, og med en innbydende samlingsplass ved Kvernberget. Totalt stilte 17 lag til start, og deriblant 3 fra OIF. Vinnerlaget fra IL Leik, som  bestod av tre unge gutter som alle hevder seg på topp også under større løp, var over 20 min. foran neste lag.

Ingen av våre lag hadde noen god dag, selv om enkelte løpere gjennomførte sine etapper på gode tider. To av lagene ble nemlig disket grunnet manglende poster på to av etappene. Laget bestående av Anders Solstad, Jan Peder Hegdal og Arild Wærnes ble dermed vårt eneste tellende lag med sin 10. plass.
I lagkonkurransen klarte vi likevel å beholde andreplassen da vi hadde 8 fullførende løpere over målstreken, og tok dermed 40 poeng.

Resultatlister: StafettenIndividuelt startende - Lagpoengene

Trykk "Les mer" for å se flere bilder fra dagens stafett.

Vinnerlaget til IL Leik
Sonestafetten_021__Small_.jpg

Løpsleder Eivind Bakk
Sonestafetten_004__Small_.jpg