Håndball » Arkiv » 2014 » Håndballavslutning for sesongen 2013-2014

Håndballavslutning for sesongen 2013-2014

27.03.2014 13:05

Over 300 (!) spillere og foresatte, trenere, lagledere, dommere, samarbeidspartnere og andre håndballinteresserte var tirsdag 25. mars 2014 samlet til den årlige felles sesongavslutningen for Orkanger IF Håndball.

Arrangementet var også i år lagt til Orkdal Rådhus, der både kinosalen og kommunestyresalen ble benyttet.

Samtlige aldersbestemte- og seniorlag ble presentert på scenen. Over 60 minispillere fikk utdelt fortjente innsatsdiplom, det samme fikk alle J10- , G10, J11- og G11-spillerne.

For lagene J12, G12, J13, G13, J16 og J18 ble det utdelt innsatspokaler til verdige vinnere.

Årets spiller ble kåret for Kvinner senior. For 4. divisjonslaget ble utmerkelsen tildelt Marthe Karlsen, mens Marthe Togstad fikk prisen på 3. divisjonslaget.

I 2012 ble det opprettet et målvaktsstipend til minne om mangeårig spiller og trener i OIF, Geir Atle Sognli. Stipendet er på kr. 5.000 og ble i år tildelt målvaktstalentet Marcus Mo. Utdelingen ble foretatt av Kristin og Atle Olav Sognli.

Den fullsatte kinosalen fikk underveis servert utrolig flott «kortreist kultur». Dette gjennom sang og musikk av;

• Hanna Richter Wold, Helene Bratlie og Sigve Kattem
  • Bandet "Kings & Queens": Hanna Richter Wold, Sigve Kattem, Isak Grande Ivarsen, Mattias Peltola Bye, Martin Olufsen
  • Marion Figenschau og Jonas Withbro
  • Hedda Sofie Sterten og Trond Schjerve
  • Sturla Fagerli Larsen

OIF Håndball driver godt for tiden med mange aktive lag og spillere, og god rekruttering. Avdelingen har mange frivillige som stiller opp både når det gjelder treninger, kamper og andre arrangement, samt jobben med å skaffe inntekter.

OIF Håndball har også knyttet til seg mange gode samarbeidspartnere som stiller opp som både sponsorer og med andre tjenester.

Uten støtten fra både samarbeidspartnerne og frivilligheten internt i OIF, hadde det ikke vært mulig å drive håndballaktiviteten på dagens nivå!

Selv om dette arrangementet markerte den «formelle» avslutningen på sesongen, så fortsetter håndballsesongen litt til for lagene med spillere fra 10 år og eldre. OIF Håndball reiser nemlig med hele 10 lag til Sparebank1 Cup på Steinkjer 25.-27. april.

Se bilder fra avslutningen i Fotoalbum