Håndball » Arkiv » 2016 » Årsfest i Damphuset

Årsfest i Damphuset

09.04.2016 22:20

Styret i OIF Håndball inviterte sine trenere, lagledere, utvalgsmedlemmer, dommere, spillere på J18 og senior til årsfest i Damphuset fredag 8.april 2016.

Over 60 håndballfolk hadde takket ja til invitasjonen.
Kvelden startet med velkomsttaler. Deretter ble det mat, på menyen sto et fantastisk koldtbord laget av Berit Kvåle.

Som vanlig var det knyttet stor spenning til utdelingen av utmerkelsene for jenter 18 år (J18), kvinner senior 4.divisjon (K04) og kvinner senior 2.divisjon (K02).
-          Innsatspokalen for J18 ble utdelt til Linn Haugan. Linn har hatt en meget god sesong for J18 og hun har også gjort en god debutsesong i K02.

Linn Haugan
-          Årets spiller for K04 ble Trine Eggan. Som kaptein på laget har Trine lagt ned stor innsats i både treninger og kamper.

Trine Eggan
-          Årets spiller for K02 ble Kirsti Lund. Kirsti har lagt ned stor innsats i treningsarbeidet, og har virkelig gått i front i forsvarsarbeidet. Gjør sjeldent en dårlig kamp og har gjennom sesongen vært en god læremester for de yngre spillerne i klubben.

Kirsti Lund

Vel fortjente utmerkelser til alle, OIF Håndball gratulerer.

Utover kvelden var det stor stemning med mye fin musikk, dans, diverse opptredener og lokal underholdning.

Styret i OIF Håndball vil takke alle sine trenere, lagledere, utvalgsmedlemmer, dommere, spillere, foresatte og andre håndballinteresserte for en strålende gjennomført håndballsesong. Vi gleder oss allerede til ny sesong!