OIF » Årets ildsjel i Orkland

Årets ildsjel i Orkland

17.09.2021 09:39

Ildsjelen og frivillighetsikonet Bjørn Krokdal fra Orkanger Idrettsforening ble 16. september kåret som årets ildsjel i Orkland Kommune.

Orkland kommune har mange og flinke ildsjeler og Bjørn Krokdal er en av de som stikker seg ut med sitt arbeide for frivilligheten.

Bjørn har hatt verv og oppgaver i OIF i flere tiår i mange av våre avdelinger og grupper, og Bjørn er fremdeles i godt driv med sitt engasjement.

Fotball, ski, Ulvåshytta, stikomite er noen områdene Bjørn har brukt sin tid på i OIF.

Siste skudd på stammen er opplevelsestien i Ulvåsmarka som han sammen med sin bror har stått i spissen for.

Bjørn er også en frivillig ressursperson for blant annet Skattkammeret i Orkland, frivillighetssentralen og turistforeninga.

Orkanger IF takker Bjørn for den tid og de ressurser han legger ned i OIF.

For OIF

Ove Aanonsen