OIF » Arkiv » 2010 » O-landslaget i Ulvåsmarka

O-landslaget i Ulvåsmarka

14.07.2010 13:56

Petter.jpgI forberedelsene til VM i Trondheim legger nå både det sveitsiske og det norske o-landslaget noen av sine treningsøkter til Orkdal.

Sveitserne kommer lørdag 17. juli, og skal ha en treningsøkt på Geitryggen-kartet.
Landslagssjef Petter Thoresen (bildet) kommer uken deretter med det norske o-landslaget, og skal ha flere økter i distriktet.
Fredag 23. juli skal de blant annet ha to økter med o-trening i Ulvåsmarka, og da med Ulvåshytta som utgangspunkt.

Tilsammen skal o-avdelingen sette ut ca. 60 poster i terrenget, og det vil også bli anledning for våre lokale løpere å trene på de samme løypene.

Det er også selvsagt anledning for alle interesserte å ta en tur i marka for å se noen av verdens beste o-løpere på trening.

Mer informasjon om treningen for de lokale løperne vil komme på o-avdelingens sider.

OBS: Første økt starter ved Ulvåshytta ca. kl. 9 - 9.30 og andre økt er flyttet til Geitryggen-kartet med Nedre Rødåsen som samlingsplass ca. kl. 14.30