OIF » Arkiv » 2010 » OIF forbereder 110 års-jubileum

OIF forbereder 110 års-jubileum

15.11.2010 22:54

Orkanger Idrettsforening ble stiftet i 1901. Det betyr at vi kan fere 110 år neste år. Og de skal vi gjøre!!

Odd Ustad og Knut Even WormdalPå siste avdelingsmøte der alle avdelingslederne i OIF er samlet, ble det lansert en ide om jubileumsår der vi skal vise hva OIF står for. OIFer Odd Ustad var invitert for å inspirere og engasjere og blir med videre i planlegginga av jubileumsåret.

OIF er et all-aktivitetslag med 1500 medlemmer og skal bruke jubileumsåret til å vise oss fram i all vår bredde.

På avdelingsmøtet ble det besluttet følgende:

"OIF kan markere 110 års jubileum i 2011. Orkanger Aktivum har tatt initiativ overfor OIF med forslag om at markeringen inngår som hovedtema i Orkanger 2011. Dette må betraktes som en god mulighet for å vise til aktiviteten i OIF og hovedanleggene Idrettsparken og Ulvåsen.
Odd Ustad var invitert til møtet for å komme med ideer om hvordan OIF kan markedsføre aktiviteten i organisasjonen."

Foto fra avdelingsmøte i OIF onsdag 3. november 2010.

Odd Ustad og Knut Even Wormdal

Avdelinhsmøte i OIF