OIF » Arkiv » 2011 » Dugnad i klubbhuset

Dugnad i klubbhuset

29.10.2011 16:41

Stor høstdugnad i klubbhuset og Idrettsparken lørdag 29. oktober. Det meste er klart til vinteren setter inn.

dugnad291011_2.jpg

Gjengen over brukte lørdagen på dugnad i Idrettsparken og klubbhuset. Klubbhusleder Hallvard Erlandsen (med malingsspann foran) og Pål Anders Sundli ledet arbeidet i huset.

Veggene fikk maling og den gjenstridige skilleveggen er satt i stand. Etter hvert skal golvet på kjøkkenet skiftes ut. Det samme gjelder frontene på kjøkkeninnredninga.

Ny terrasse har kommet på plass utenfor vestveggen. Nå er det mulig med salg og servering gjennom vinduslukene også ut mot slitebanen.

Utvendig er huset allerede pusset opp.

Rudolf Gjengstø-gjengen klargjorde Idrettsparken foran vinteren. Blant annet spylte og rengjorde de maskiner og annet utstyr.

Og inne i fotballbua regjerte tre unge damer. Jentene ryddet opp i kioskvarene og fikk orden på arkivet. Der inne fant de blant annet noen historiske gjenstander kalt kassetter.

De tre er Tonje Sundli Fossvoll (12), Hedda Berg Pedersen (13) og Ellen Slørdahl Aksetøy (13) - bildet under.

dugnad291011_1.jpg