OIF » Arkiv » 2012 » OIF starter damefotball

OIF starter damefotball

15.01.2012 22:18

OIF etablerer damelag i fotball denne sesongen. Rekrutteringa er god. Tom Amundsen blir hovedtrener.

OIFjenter.jpgOIF har ikke hatt damelag i fotball på veldig mange år. Men nå har klubben flere lag i jenteklassene samtidig som voksne spillere har etterlyst et tilbud.

Foto: www.orkangervel.no

Beslutninga om å stille lag i 3.divisjon er tatt. Dette er et tilbud for alle interesserte. Nivået vil være overkommelig for de fleste.

OIF understreker at klubben sidestiller dame- og herrefotball. Spillerne er sikret forutsigbare treningstider både inne og ute. Fotballavdelinga har god økonomi, slik at det er billig å delta. Laget skal ha med en representant i fotballstyret.

OIF kan også garantere gode baner for trening og kamp i Idrettsparken. Den første tida vil treningene gå i Orklahallen.

Hovedtrener Tom Amundsen har lang erfaring som spiller og trener på lokale lag. Han får med seg Paal Magnus Tødaas, Marius Stenvik og Odd Lorentzen i trenerteamet.

Første trening blir i uke 3. Annonsering kommer i ST, opplyser OIF.

Interesserte kan ta kontakt med hovedtrener Tom Amundsen (41 43 58 49) eller sportslig leder i OIF fotball, Liv Janne Syrstad (98 66 21 32).