OIF » Medlemskap 2023

Medlemskap 2023

20.02.2023 10:57

Orkanger IF er glade for at så mange ønsker å støtte idrettslaget gjennom å være medlem.

Medlemskontingent for 2023 blir sendt ut i løpet av dagen via klubbadmin per epost.

Om det er problemer/feil eller annet ta kontakt på epost til daglig.leder@orkanger-if.no

Nye medlemmer ønskes velkommen inn til idrettslaget. Trykk her for å bli medlem.

Alle aktive medlemmer, utøvere, trenere, støtteapparat eller styremedlemmer må betale medlemskontingent hvert år.

Pris;

Barn:             kr 150,-

Voksen:         kr 250,-

Medlemsavgiften bidrar til at OIF kan arbeide for å gi et så godt som mulig aktivitetstilbud i nærmiljøpet til beboerne på Orkanger både i Idrettsparken og Ulvåsen.

Medlemsavgiften danner grunnlaget for all offentlig støtte til idrettslaget, og bidrar til at vi kan holde treningsavgiftene nede og jobbe for beste mulig aktiviteter innenfor håndball, fotball, orientering, turn, svømming.

Takk til alle medlemmer i Orkanger Idrettsforening!

Gjennom medlemskapet bidrar du til all den positive aktiviteten som er i idrettslaget!