Orientering » OG-karusell, Fagerholtet

OG-karusell, Fagerholtet

27.06.2019 09:30

OG-karusell 3 fra Fagerholtet 26. juni.

Løp 3 i karusellen ble arrangert på Knykenkartet med Fagerholtet som samlingsplass. Ola Grendal hadde som vanlig lagt gode og krevende løyper, og arrangementet gikk greit under fine løpsforhold.
Leik ble også denne gang beste klubb, og leder nå knepent foran Melhus ved feriestart.

Børsa-Orkanger IF hadde 17 løpere til start. Laget ble nummer tre denne kvelden og har også en klar tredjeplass i sammendraget. John Henry Hammer gjennomførte et godt løp i Rød løype, noe som holdt til seier med 16 sekunder. Anders Solstad ble nummer tre i samme løype. Mette Moa tok en sterk andreplass i Hvit løype, knappe 1 minutt bak vinneren. Gul løype ble vunnet av en unggutt fra Leik, men her kom evigunge Ola Neraune på en meget sterk andreplass.

Resultater.

Bidetet under viser en sprek familie fra Melhus ved samlingsplassen.

Kartet av Blå løype viser hvilke utfordringer løperne hadde, og det er utrolig hvor raskt vinneren Andreas Sølberg løp gjennom denne løypa.

20190626 1959241Bla