Turn » Arkiv » 2023 » Påmelding Barnekretsturnstevne 2023

Påmelding Barnekretsturnstevne 2023

23.03.2023 16:51

Påmelding Barnekretsturnstevne 16. - 18. juni - Ørland Sparebank Arena

Ørland Turnforening ønsker velkommen til Barnekretsturnstevnet 2023.
Årets BKTS vil bli avholdt innendørs i Ørland Sparebank Arena (ØSA).

Tid/Sted:
16.-18. juni i Ørland Sparebank Arena

Kostnader:
Deltakeravgift for gymnaster: 1.300 kr (inkluderer stevneavgift, overnatting m/måltider (inkl. festmiddag), diskotek, medalje og deltakeravgift lagledere).
Deltakeravgift for voksne (ikke lagledere): 530 kr (inkluderer stevneavgift, overnatting m/måltider (inkl. festmiddag), diskotek, medalje og deltakeravgift lagledere)
T-skjorter: 200 kr (T-skjorter forhåndsbestilles i påmeldingsskjema.)

Overnatting:
Alle lag og deltakere vil få tilbud om overnatting på skoler. To av disse er ved arenaen, og to andre er hhv. 2,7 km og 4,5 km. unna. Fordeling av lokasjon skjer av arrangør etter påmeldingsfrist. Skolen
lengst unna vil ikke bli tatt i bruk hvis ikke nødvendig. 

Alternative overnattinger på eget initiativ er bl.a.: Ørland kysthotell, Hovde Gård, Austrått camping og Ørland camping.

Et tilstrekkelig antall lagledere må overnatte sammen med egne utøvere:
1. - 2. trinn 5 barn pr. lagleder
2. - 4. trinn 8 barn pr. lagleder
5.- 7. trinn 10 barn pr. lagleder

Det skal være med minst en trener for hver gruppe - disse vil ha ansvaret for gymnastene under trening og defilering.

Foreldre som er lagledere vil ha ansvar for gymnastene til og fra måltider, treninger, aktiviteter ol. De sørger også for at gymnastene kommer seg i seng og står opp til riktig tid. Disse vil få dekt sin deltakeravgift. De som kan stille som lagledere legger inn dette nederst i påmeldingsskjemaet. 

Styret stiller med ansvarlig lagleder for hele troppen, og er ansvarlig på buss og skole.

 PÅMELDINGSSKJEMA FINNER DU HER!

 

GENERELL INFO:

Transport:
OIF Turn setter opp felles buss ut til Brekstad fredag 16. juni, og tilbake søndag 18. juni. Det vil komme mer info om dette. Likevel må de som ønsker buss, velge dette i påmeldingsskjema, slik at vi
vet hvor mange som ønsker å benytte seg av felles buss til og fra stevnet.

Arrangør setter ikke opp transport mellom skolene og ØSA, blir vi som lag plassert på en av skolene som ikke er i gåavstand, vil vi se på muligheten for å ordne med egen skyss under stevnet.

Bespisning:
Frokost, samt kveldsmat fredag serveres på skolene. Øvrige måltider serveres i ØSA. Det er viktig at evt. allergier blir ført opp på påmeldingsskjemaet.

Aktiviteter/Sportslig program:
Alle aktiviteter vil foregå i ØSA eller i umiddelbar nærhet, også festmiddag og disko på lørdag. I tillegg til oppsatt treningstid vil det tilbys trening i turnhallen, lek i svømmehallen og flere andre aktiviteter og konkurranser både inne- og utendørs. Informasjon om aktivitetstilbudet kommer på et senere tidspunkt.

Her er en tentativ plan for helgen (Endringer kan forekomme):
Fredag:
18:00-20:00 - Aktiviteter i ØSA
20:00-20:30 - Åpningsshow
Lørdag:
08:00-09:00 - Lagledermøte
09:00-10:00 - Flaggborg og marsj gjennom hovedgata i sentrum (her oppfordres lagene til å lage egne heiarop for å lage litt liv)
10:00-17:00 - Trening til eget show og andre aktiviteter samt utlevert lunsj
18:00-22:00 - Festmiddag med påfølgende disko
Søndag:
08:00-09:00 - Lagledermøte
08:00-12:00 - Trening på eget show
12:00 -----> - BKTS oppvisning med innmarsj/defilering

 

PÅMELDINSSKJEMA FINNER DU HER!