28.10.2012 - Fotball

Dommerpresentasjon: Mahmod Hosseini

Da e den første snøen lagt seg, graderstokken har tatt frem den blå skalaen og ettersom det kun e to måneder igjen til jul, så har vel de fleste gjort unna de fleste julegavekjøp...

Dagens presentasjon er Mahmd, han tok klubbdommer og rekruttdommerkurs samme år, er en ivrig dommer som for tiden jobber i Posten. På fritiden er han en ivrig dommer som både dømmer som hoveddommer eller er med som assistentdommer i en trio, om Mahmod har tid og mulighet er han også en av de som ofte stiller opp og dømmer 5-er og 7-er kamper i Parken. Noe vi i klubben setter stor pris på!

Mahmod har også spilt for OIF, men undertegnede har ikke kontroll på hvor mange kamper han har.

Her Mahmods svar på våre spørsmål:

Navn: Mahmod Hosseini

Alder: 21 år.

Når tok du rekruttdommerkurs? 2011 på Orkanger klubbhus

Har du dømt for andre klubber, viss ja hvilke? Nei, har kun dømt for OIF.

Hvilket nivå dømmer du på/ hvilket nivå har du dømt på? Har dømt barnefotball, G14 og J 16 som hoveddommer. G/J16 og 19 år som assistentdommer.

Hva er din artigste opplevelse/ største øyeblikk som fotballdommer? Mestringsfølelsen. At du gjør en feil og skjønner det er feil. Men så kommer du opp i samme situasjon senere og gjør det riktig.

Hva er det morsomste med å være dommer? At du blir kjent med nye folk og at du er nøytral når du dommer fotball kamper.

Hvordan har sesongen 2012 vært for deg? Første sesong som dommer har vært veldig artig og har hatt fine opplevelser. Har blitt kjent med flere folk og fått nye venner.

Har du ett godt tips til de som vurderer å prøve seg som dommer? Nei, egentlig ikke.

Har du ellers noe du skulle sagt? Nei

Vil også benytte anledningen til å minne om rekruttdommerkurset som skal holdes på Melhus første uka i desember, vi har enda ikke fått noen påmeldinger fra OIF-ere til kurset.

Undertegnede holder kurset og det er derfor ledig plass i bilen begge dagene.

For mer info om kurset, se link:

Dommerhilsen:

Are N. Bernhardsen.