06.05.2015 - Fotball

Hva: Klubbdommerkurs 2015

Hvor: Klubbhuset i idrettsparken

Når: Tirsdag 12. mai kl. 18:00 - ca. 19.30

Kurset er  åpent for alle medlemmer i Orkanger IF , som er 12 år eller eldre.

På kurset vil vi gjennomgå alle regler for 7`er og 5`er fotball samt hvordan en dommer skal opptre. Kurset gir også kompetanse til å dømme 7`er og 5`er fotball.

Med dette kurset har man mulighet til å dømme seriespill i 5-er og 7-er fotball i tillegg til OIF-sine egne turneringer.

Kurset er også åpent for lagledere, trenere og foreldre som ønsker å få kjennskap til regler for 7`er og 5`er fotball.

Etter å ha fullført dette klubbdommerkurset er dere kvalifisert til å dømme 7’ er og 5’ er fotball, og vil bli satt opp på en dommerliste slik at laglederene kan ringe dere for å avtale dømming.

Kurset tar ca. 1,5 time.

Påmelding til kurset skjer til Are Nygård Bernhardsen på følgende mailadresse: are.bernhardsen@gmail.com eller på sms på 91189825
Ved påmelding vennligst oppgi: Navn, alder og telefonnummer.

Kurset er gratis. Påmeldingsfrist er satt til søndag 10. mai. Merk at det er forholdsvis kort varsel!

Ved spørsmål vedr. kurset, ta kontakt!

Dommerhilsen:

Are N. Bernhardsen