10.05.2018 - Fotball

Seier i første bortekamp!

STØREN/SOKNA 2 - ORKANGER 2 0-4 (0-1)

4. divisjon avd. 3 kvinner, 6. runde

Støren Idrettspark kunstgress

Mål:

0-1 (30): Hege Syrstadeng

0-2 (61): Karoline Bæk Haugen

0-3 (83): Heidi Slupphaug

0-4 (89): Sara Rønningen

Dommer: Mikael Åmot Olsen, Gimse IL

Orkanger 2 (tropp): Synne Kristin Lindset, Nora Lund, Eirin Lefstad, Sara Rønningen, Heidi Slupphaug, Hedda Bergan, Karloine Bæk Haugen, Hanne Fugelsøy, Hege Syrstadeng, Giselle Uwangabire, Tonje Sundli Fossvoll, Jenny Johnsen, Synnøve Haugbjørg, Solveig Sugustad, Mari Løfshus, Mari Høiseth Skjøberg.

Etter å ha åpna med fem strake hjemmekamper var det endelig ut på tur for 2. laget. Og jentene slo tilbake etter det sure tapet mot Melhus og fikk med seg en solid 4-0 seier mot Støren/Sokna 2. Laget befester med det 2. plassen på tabellen, to poeng bak Orkla som har én kamp mindre spilt. Men det er ulikt antall kamper, et par lag, inkl. Melhus på 3. plass (7 poeng) har bare spilt tre kamper. Men det spilles tre kamper i kveld kl. 20:00, og spesielt Melhus - Orkla blir interessant. For våre jenter venter lokaloppgjør mot Meldal på Orkla Maskin Arena f.k. tirsdag 15. mai kl. 20:00.

Stjernebørs:

* Sunniva Blåsmo Haugbjørg, Jenny Hommefoss Johnsen

** Sara Rønningen, Heidi Slupphaug

*** Nora Lund

"Det var en skikkelig laginnsats på alle sammen!" melder trener Monika Lund.