01.06.2018 - Fotball

Tap mot lokalrivaler

DSC 0004

2. lag damer reiste i går kveld den korte veien til Fannrem for å spille toppoppgjør i 4. divisjon mot Orkla. Det endte dessverre med 2-4 tap og med det er Orkla suverene i tet med ni seire av ni mulige. Våre jenters mål ble satt inn av Mari Lian og Sara Rønningen. Dessverre fikk vi også en skade da Jannicke Snildal måtte ut, og hun er nå på krykker. Vi ønsker vår kaptein god bedring og vi håper hun er tilbake fortere enn vi tror!

Stjernebørsen:

¤¤¤ Hanne Pedersen

¤¤ Sunniva Haugbjørg

¤ Maria Monsen

Neste kamp for 2. laget er hjemme mot Oppdal f.k. onsdag 6. juni kl. 20:00.

I kveld spilte herrelaget i 5. divisjon også lokaloppgjør, og det endte også med tap. Hele 1-9 i sekken ble det mot Svorkmo på Gjølme og etter et mareritt av en 1. omgang var det en liten trøst at vi klarte 1-1 de siste 45. Kaptein Espen Berg stod for vårt trøstemål. Øvrige resultat denne runden: Charlottenlund 2 - Frøya 7-2, Rindal - Nidaros 5-1, Flatås - KIL/Hemne 2 1-2 og Buvik - Trond 3-3. Vi er nå sist med våre 4 poeng etter på seks kamper, á poeng med Frøya og poenget bak Rindal som altså fikk sin første seier for året i kveld.

Vi håper på andre boller når Flatås kommer på besøk, neste fredag 8. juni kl. 20:00!

Til slutt vil vi minne om storkampen på Orkla Maskin Arena i morgen kl. 13:00 (NB! Merk tida!) når serieleder Fortuna kommer på besøk til 2. divisjonskamp! Møt opp og støtt kvinnene våre!