25.05.2020 - Orientering

NY KLUBBDRAKT - bestilling i slutten av uke 23

Klubbdrakt

Frist fredag 5. juni!

Styret har utarbeidet nytt design og forslag til felles klubbdrakter. Vi har gjennom samarbeid med Trimtex kommet frem til en utgave vi ønsker å gå for. Nedenfor ligger også en link til en nøyaktig størrelsesguide både for herre, dame og junior modeller slik at det skal være mulig å bestille riktig størrelse for de som ikke hadde anledning på prøvekvelden mandag.

Vi vil gå for løpsdrakt type Rapid (valgfri lang eller kort erm), og bukser farge Navy lang eller kort type. Det kan også bestilles leggskinn og knestrømper. Skjorte koster 431,- for lang arm og 377,- kort arm. Bukse lang koster: 291,- og kort 434,-.

Vi vil ta opp felles bestilling i slutten av uke 23. Derfor er siste mulighet for bestilling fredag 5. juni. En slik spesialdesign krever at vi bestiller et visst antall av hver egendesignede artikkel. Vi håper derfor de som ønsker seg ny drakt viser sin interesse.

Bestilling sendes Tore på SMS tlf 91101943 eller mail: tokane@online.no. Ta kontakt hvis spørsmål

Størrelsesguide