26.08.2012 - Svømming

OIF-trener blir trener på Island

Kjell Wormdal 1 nett

OIFs svømmetrener Kjell Wormdal er blitt hovedtrener hos svømmeklubben Sundfelag Akranes på Island.

Kjell har inngått en ettårig kontrakt med Sundfelag Akranes på Island som hovedtrener. Kontrakte er gjeldende fra 1. august, med praktisk oppstart i Barcelona 8. august. Han har dermed allerede debutert og v ønsker Kjell lykke til med nye utfordringer.

Den siste stor  trenerjobben for OIF ble dermed den vellykkde treningssamlinga i Damark.

Kjell skriver følgende i en epost: - Danark ble min siste innsats i denne runden.  Har fått innvilget permisjon fra mitt nåværende arbeid og anser dette som en permisjon fra OIF og ikke en slutt. Litt vemodig å forlate gjengen med utøvere som er, men ser dette som en kjempemulighet til å utvikle meg videre som svømmetrener, person og ikke minst muligheter til nye opplevelser i ny kultur. Kommer til å følge med på nett hvordan det går med både klubben og utøverne.

Og vi på Orkanger kan holde kontakten blant annet ved å følge Sundfelag Akranes på hjemmesiden deres: http://www.ia.is/vefiradildarfelog/sund/

På siste samling i OIFs svømmeavdeling ble det avskjedstime. Litt vemodig for svømmeavdelinga også, men med visshet om at Kjell Wormdal sier at dette er en permisjon fra OIF og ikke en slutt, så ble bløtekaka spist opp!