11.01.2007 - Svømming

Treningstilbud svømmedyktige fra 9 år

Arrangeres i folkebadet på Orkanger mandager og torsdager fra klokken 18:00 - 19:00. Oppmøte, ingen påmelding.

Pris kroner 900, inkluderer lisens og stevnepåmelding

For mer informasjon rundt tilbudet om svømmetrening kontakt Tor Erik Sørensen tor_erik@bluezone.no eller mobil 988 80 921

Svømmetøy og badehetter:

Det er påbudt med badehetter i offentlige bad.

Alle deltakere på våre svømmekurs vil nå få anledning til å kjøpe svært rimelige badehetter, badebukser og badedrakter av god kvalitet merket med Norges Svømmeforbunds svømmeskolelogo (5-12 år).

Baby- og småbarnssvømmere bør ikke bruke badebleie men vanlig truse/brillebukse som passer (tetter godt rundt lår og mage). Vi selger rimelige og godkjente badebukser for offentlige bad til baby og småbarn, samt passende flytemidler til baby- og småbarn.

Husk! Skriv navn på utstyr med vannfast tusj!

Forsikring forutsetter medlemskap i idrettslag eller idrettsforening:

Alle våre deltakere på svømmekurs (unntatt baby- og småbarnssvømming) må sørge for å tegne medlemskap i Orkanger Idrettsforening dersom de ikke er medlem i annet idrettslag. Medlemsregistreringen skjer på våre hjemmesider.

Evt. spørsmål om dette rettes til Anne Kathrine Angvik mobil 95222408.