Orientering » IL Leik vant Sonestafetten

IL Leik vant Sonestafetten

16.09.2012 09:22

IL Leik vant som forventet stafetten i Orkla / Gaula karusellen.

Klæbu IL og Melhus IL samarbeidet om avviklingen av årets stafett ved Tanem i Klæbu lørdag 15. september.
Løpet forgikk på et nytt nærmiljøkart i målestokk 1:4000, noe som var litt uvant for de fleste. Også denne dagen var et bevis på at oppslutningen om karusellen er kraftig på nedtur, da det var skuffende få lag til start (kun 10 lag).

OIF stilte med to lag, og best ble laget bestående av Randi W. Bartnes, Øivind Østeggen og Rolf Wærnes. De kom på en meget hederlig andreplass i stafetten, kun slått av favorittene fra IL Leik. Det andre laget bestående av Ola Neraune, Oddveig Lien og Heidi Flå kom på en flott femteplass.

Lagkonkkurransen som allerede var avgjort før stafetten ble vunnet av IL Leik, foran Melhus IL og Orkanger IF.

Resultater.                                 Bildet til høyre viser vinnerlaget.

Bildene nedenfor viser noen av våre løpere under stafetten.

Randi og Ola ut fra start
 på første etappe.

Oddveig på vei til veksling.

Øivind er straks ferdig med
 sin etappe.