Ski » Aktivitetstilbud » Treningssamarbeid

Treningssamarbeid

11.10.2009 22:29

Skiavdelinga har inngått samarbeid med våre naboklubber om å samles jevnlig til fellestrening. Klubbene som deltar i samarbeidet er Børsa IL, Viggja IL, Krokstadøra IL, Orkdal IL, Løkken IF og Orkanger IF.

Rulleski2.jpg

Dette er ment som inspirasjon til utøverne om å møtes og trene sammen med andre løpere i en tung treningsperiode. Løperne samles ca hver 3. uke og klubbene bytter på å stå som arrangør.

Rulleski1.jpg

Løredag var 14 utøvere samt trenere samlet til ei 2 timers rulleskiøkt på Orkanger. Frost natt til lørdag medførte delvis glatte veier og noen fall, men med litt endringer i programmet fikk alle gjennomført ei flott treningsøkt. Etterpå ble utøvere, trenere og foreldre samlet til bespisning i klubbhuset. Neste samling blir i Børsa om 2 - 3 uker.

Rulleski3.jpg

- Bilde øverst: De eldste på 15 og 16 år sammen med trener Runar Flønes.
- Mellomste bilde: Gruppe 13- 14 år sammen med trenerne Anders Asbjørnslett og Ole Andreas Opphaug
- Siste bilde: Etter endt økt var alle samlet til vaffel og drikke i klubbhuset.