Svømming » Svømmeopplæring » Påmelding

Påmelding

All påmelding til kurs i regi av Orkanger IF skjer gjennom Norges Svømmeforbund sitt påmeldingsystem tryggivann (TIV). Selv om det er ditt barn som skal gå på svømmekurs, er det først du som foresatt som skal lage deg en bruker. Barnet registrerer du senere i prosessen.

Klikk på linken for å komme til påmeldingen til kurs i regi av Orkanger IF: www.tryggivann.no. Her finner du alle kursene som er lagt ut for påmelding (Hval-skilpadde-pingvin-selungen-sel-sjøløve).

Er du usikker på hvilket nivå barnet ditt har, kan du bruke Nivåvelger'n.

Rask veiledning for påmelding:

1. Vil du melde på deg selv eller barn(a) på svømmekurs må du først registrere en bruker på deg selv på www.tryggivann.no.

2. Når brukerkontoen er opprettet vil du motta en e-post med en bekreftelseskode.

3. Klikk på linken “Aktiver ny konto” på denne siden. Tast inn ditt brukernavn og din aktiveringskode for å aktivere.

4. Deretter kan du logge på og melde på kurs, og NÅ registrerer du barn(a).

PS: Alle deltakere, uansett alder, må registreres med fødselsdato. Alle deltakere vil bli innmeldt i OIF, og medlemsskap for inneværende år er obligatorisk. Egen faktura fra Hovedlaget kommer for dette.

Prioritering av plasser:

1. Alle som deltar på opplæring får tilbud om ny plass via e-post, etter endt runde (fortrinnsrett).

2. Alle andre kan melde seg på svømmeopplæring når de blir lagt ut for påmelding.

Veiledning for å opprette bruker finner du her