21.05.2007 -

Artig fotballkamp i Idrettsparken

OIF14_pause_1.jpgOIFs jenter 13 år sto for sin beste kamp og kjemperesultatet 11-3 da de møtte Oppdal i Idrettsparken søndag kveld. Etter en del motgang hittil i sesongen, var det en lykkelig gjeng som gikk av banen med storseier og litt bedre selvtillit.

Laget hadde til og med en 12. scoring, men den ble annulert.

OIF14_nett_1.jpgDet var bare velfortjent skryt å få fra trenerduoen Merim Jarovic og Bjørn Welde. Seieren ble feiret med pizza og brus på Konstadhaven. Storscorer Hanne Vollum gjorde en superinnsats som goalgetter fra sin spissposisjon.

Jenter 12 og jenter 13 samarbeider om spillere denne sesongen, og i tillegg til Hanne, var det mange som kom på scoringslista: Ina Haugen Auran, Mirna Jarovic, Kristine M. Kvernmo, Tina Nordmannseth og Mali Næss.Noe av suksessen ligger i det gode samspillet hele laget presterte. Forsvaret var godt samkjørt, og på midt-banen var det kjempeinnsats.

Det blir spennende å følge laget videre utover sesongen.