05.09.2005 -

Barnekretsturnstevne 2006 arrangeres på Orkanger

Orkanger Idrettsforening står som arrangør av Barnekretsturnstevnet for Sør-Trøndelag 9., 10. og 11. juni 2006. Turnstevnets egne sider

Arbeidet med stevnet er godt i gang og følgende medlemmer er med i arrangementskomiteen:

Leder: Else-Britt Evjen
Marit K. Høiseth, Lene Landsem, Brit Berg, Roar Reinhaug, Kjell Morten Hansen, Marit Mjøen, Knut Even Wormdal.

Det er mange ulike oppgaver i forbindelse med stevnet, og flere undergrupper skal etableres etterhvert. Det gjelder f.eks. innkvartering, bespisning, teknisk opplegg, underholdning, markedsføring og selvfølgelig sportslig gjennomføring.

Hele OIF står bak arrangementet. Mange frivillige vil etterhvert kobles inn i arbeidet. Har du lyst til å gjøre en innsats, ta gjerne kontakt så snart som mulig til Else-Britt. Du når henne på tlf 412 48 579 - eller på epost: ebe@a1615.aetat.no