18.12.2016 - Håndball

Orkdal Bil Julecup 2016

Nisselue med logo OIF

OIF Håndball arrangerer Orkdal Bil JULECUP i håndball i Orklahallen 3. juledag.

Se kampopsett:
Kampoppsett 27.12.2016 (pdf)

NB! Det skal gjennomføres 67 kamper fordelt på 3 baner i løpet av 10 timer. Tidsskjemaet er stramt, lagledere og trenere må sørge for at lagene er klare iht. kamptidspunktene angitt i kampoppsettet!

Laglederne fyller ut og leverer spillerlister i hovedsekretariatet på bane 1 ved ankomst Orklahallen.
Last ned ønsket format nedenfor.

Spillerliste (word)
Spillerliste (pdf)

OIF ber om at trenere/lagledere leser spillereglene for turneringen:
Spilleregler (pdf)

Premiering;

J10;
Alle spillerne vil motta premie. Premieutdeling i 2. etg. i Orklahallen umiddelbart etter lagets siste kamp.

Alle andre klasser;
Pokal til klassevinnerne. Premieutdeling på banen rett etter kampslutt finale.

Påmeldingsavgiften;

For de klubbene som ikke har betalt inn påmeldingsavgiften pt, betal denne innen den 19.desember 2016 til kontonummer 4270.46.46202.

Husk å merke innbetalingen med hvem innbetalingen gjelder (klubb/lag).

J10 kr. 1.000,- pr. lag.
J12, J14 og J16 år kr. 1.200,- pr. lag.
Ksr kr. 1.500,- pr. lag.

Kiosk og inngang;

Det vil bli muligheter til å kjøpe frukt, baguetter, drikke mm i hallen. Inngangspris i hallen for publikum (voksne) er satt til kr.50,-

OIF Håndball ønsker alle velkommen til en trivelig romjulsdag med håndball i Orklahallen!